nedjelja, 27. prosinca 2015.

Moji imaju vinariju tako da novac nikada nije bio problem. Imali smo sve što nam je potrebno…. –...



Moji imaju vinariju tako da novac nikada nije bio problem. Imali smo sve što nam je potrebno. Moj otac je sve to stekao sam i od svoje dece nije hteo da napravi razmažene tatine sinove koji dobiju sve što žele. Za sve što sam hteo da dobijem morao sam da zaslužim, preko ocena u skoli do ponašanja u kući.


Morao sam da budem odličan đak ako hoću na letovanje ili zimovanje i da ne nabrajam još… Kao srednjoškolac sam se uvek bunio sto mi ništa ne daju, kako sve moram da zaslužim.. Danas, posle završenog fakulteta i sa firmom koja savršeno posluje zahvalan sam svom ocu što me je gurao i kažnjavao kad je bilo vreme jer bez toga bih bio samo još jedna propalica u nizu koja bi spiskala sve ono što je otac godinama zarađivao.

0 komentari