nedjelja, 27. prosinca 2015.

Moja sadašnja devojka je sa sela nisu je školovali posle osnovne te samo ima zanat u salonu lepote….




Moja sadašnja devojka je sa sela nisu je školovali posle osnovne te samo ima zanat u salonu lepote. Mislio sam da će pod mojim uticajem unaprediti svoje znanje i generalno kulturu izražavanja sve do skoro, dao sam joj da mi nešto proračuna i utvrdio da ne zna da sabira i oduzima do 10, a o množenju i deljenju da ne govorim.

 Tek sad vidim koliko je glupa da mi dođe da je oteram u 3 lepe ali mi je nekako teško. Ona u mene gleda kao u Boga i u stanju je da uradi sve što joj kažem za razliku od današnjih devojaka koje neće ni čašu vode da ti donesu. Sad se u meni cepaju dve strane jedna koja kaže šta će ti to ti imaš fakultet zar da te ovakva bruka među kolegama kad je izvedeš i da sa ovakvim debilom stvaraš porodicu, a sa druge strane ej pa gde ćeš naći bolje ova igra kako joj ti sviraš baš sam u rascepu :( …

0 komentari