nedjelja, 27. prosinca 2015.

IMALA SAM 54kg I VISOKA SAM 185, SVI SU PRIČALI DA TREBA DA BUDEM MANEKENKA



Imala sam 54 kg i visoka sam 185, svi su mi pričali da treba da budem manekenka, i ja sam to želela. Kada sam otišla na jedan kasting žiri je rekao da sam fenomenalna, i da ću imati dosta posla samo treba da platim za početak određenu sumu novca koja je bila dosta velika.


  Moji roditelji su skupili nekako i ja sam platila. Ja sam bila jako srećna i mislila sam da je to posao iz snova, dok nisam otišla u Pariz. Tamo se bližio veoma važan kasting gde sam trebala da učestvujem ali su mi rekli da moram da smršam 7 kg.


  Ja sam naravno to želela. Po ceo dan nisam ništa jela i razbolela sam se. Prošlo je dosta godina a ja se i dalje lečim, ne mogu da imam decu, ne izlazim iz kuće da me se ljudi ne uplaše.

0 komentari