srijeda, 25. studenoga 2015.

Udala sam se prije 15 dana. Zivot bih dala za njega koliko ga moje srce voli ali moj mozak koji nije nimalo naivan ga



Udala sam se prije 15 dana. Zivot bih dala za njega koliko ga moje srce voli ali moj mozak koji nije nimalo naivan ga nimalo ne voli.A moj mozak je veci od mog srca.Šta cu,takva sam,zivot me naucio. Iako zna ko sam,sta sam, kako kotiram medju ljudima i koliko vrijedim, u stanju je pred mojim ocima se okrenuti za napucanom cicom kao da nema takvu pored sebe. Ne oprastam i ne prelazim preko toga koliko god sitnicavo zvucala. Volim sebe i svoje dostojanstvo,ne interesuje me kud gledas kad nisam tu ali mene ces postovati htio ili ne. Jer i ja,ne samo da ne odgovorim drugom muskarcu na pogled i kompliment nego ga i ne dozivim.Nije Bogom dano da cu uvijek biti tvoja zena iako je naglupavija stvar pricati o razvodu poslije 15dana. Previse je snage u meni da mislim da bi mi u slucaju razvoda zivot stao. Ne interesuje me to sto me ti i MOJI roditelji krivite za sitnicavost,optuzujete da sam “teska osoba”, JA ZNAM da sve ono sto mi radis a ne prija mi – NIJE UREDU i zato cu da se durim i tjeram po svome i budem navodna kucka koliko hocu,a zapravo sam samo povrijedena i uvrijedjena tvojom površnošću.Pustila sam iskompleksiranom momku da poslije onolikog trčanja za mnom mi radi OVO i jos mnogo iritantnih sitnih ali bitnih stvari. Napuštam strategiju da nabrajam a povlačim se u sebe, sad šutim,pružam loš brak kakvim ga ti činiš I NE POVLAČIM SE U SEBE. Nakon toliko traženja rješenja za ovaj problem u mom savršenom životu ja ne mogu da vjerujem da je rješenje zapravo ne raditi ništa. Paradoksalno je to što dotični zna da sam triput poželjnija od njega i da isto toliko više šansi imam da ja njemu ovo radim,zapravo radi on meni. A počeću bogami i ja,sve su prilike.Ne iz osvete nego za gušt sebi mimo njegovih očiju. Nisam površna osoba koja jedva dočeka neku prednost u životu da je zloupotrijebi a on jest. To je naša razlika. Mene pare ne mijenjaju,Ja sam ista i kad ih imam i kad ih nemam.A on samo čeka da kupi napucano auto da se kurči po gradu,kako prazno stvorenje. Bojim se da ce se moja pretpostavka obistiniti a ruku u vatru dajem da hoce.Moja ce ljubav tad nestati sigurna sam i to me užasava ali šta ću,volim po zasluzi,ne bezrezervno. Voljela bih cuti neki komentar na ovo ali nisam sigurna da cu vidjeti svoju ispovijest jer se ne snalazim na ovoj stranici.

0 komentari