nedjelja, 8. studenoga 2015.

PRIJE 2-3 MJESECA PRIŠAO SAM NEKIM DEVOJKAMA I OBRUŠILE SU ME ONAKO MOMAČKI...




Prije 2-3 mjeseca .. prišao sam nekim djevojkama, i odbrusile su me ono momački, da bi mi jedna od njih još rekla. Nemaš ti para za nas ..! Prije 2 dana ja na poslu ( radim u osiguranju, u jednom šoping centru ), oglasio se alarm u jednoj kozmetičkoj radnji ..


   kad sam došao imao sam šta i vidjet, one dvije djevojke što su mi rekle da nemam da ja nemam para za njih .. a one mačkice kradu ... Firma u kojoj radim, i politika trgovanja u centru u tim situacijama je plati ili zovemo policiju .. No međutim one nisu imale para da plate pola torbice šminke, ja sam uzeo svoje pare i platio to .. na ispračaju iz centra sam im rekao bolje biti pošten, i imat para za neku skromnu djevojku, vec šetat ribu i pol ..


  koja mora ukrast da bi se našminkala, kakvi su to vaši momci, ii oni koji imaju para za Vas .. ako morate da kradete ?? ... Vidio sam da im je to bilo i više već dovoljno ... al sad ih ne bih ni pogledao

0 komentari