petak, 30. listopada 2015.

SVEKRVIN NEPEČENI ČOKOLADNI ROLAT SA KOKOSOM



Za ovaj rolat sam stvarno dobila punooo upita, pa sam se potrudila da vam ga
nabavim. Rolat je radila moja svekrva za zaruke svoje kceri, a ja sam samo
bila fotograf.
Sastojci
Tamni dio:
500 gr mljevenog Petit beure keksa (
jedna kutija )
250 gr secera u prahu


  100 gr naribane cokolade za kuhanje
oko 0,5 dcl ruma ( moze i vise, po zelji )
2 dcl toplog mlijeka
kakaa po potrebi radi jacine boje
Fil:
250 gr margarina
100 gr secera u prahu
200 gr kokosa

Priprema
1. Mljeveni keks, secer u prahu, naribanu cokoladu ( mozete po zelji staviti i vise
cokolade ), ruma po zelji i ako zelite jacu boju dodajte kakaa pomijesajte i polako
dodajte toplo mlijeko. Mlijeko dodajte malo po malo, mozda vam nece biti potrebno
svih 2 dcl mlijeka. Smjesa ne smije biti ni premekana ni pretvrda! Fil: Omeksani
margarin i 100 gr secera u prahu vilicom dobro ujednacite, zatim dodajte 200 gr kokosa,
isto dobro ujednacite. Plasticnu vrecicu od 3 kg razrezite tako da dobijete oblik
prakvokuta ” knjige “. Vrecicu zalijepite selotejpom za stol da vam se ne pomjera dok


  budete radili. Vrecicu pospite secerom u prahu. Od tamonog dijela napravite ” kobasicu
“, stavite na sredinu vrecice i razvaljate. Zatim pomocu zlice i tupog noza lagano
nanesite fil. Vrecicu odlijepite i zarolajte rolat. Presjecite ga na dva – tri dijela da (
vam je lakse prenjeti rolat ) umotajte u foliju i stavite u hladnjak ili zamrzivac da se
stisne! Eto, nadam se da smo vam uspjeli objasniti kako da dobijete rolat ovako
savrseno umotan kakav radi moja svekrva! :))
2. Savjet: ukoliko zelite tanje salamice obje smjese podijelite na dva jednaka dijela, te
svaki zasebno rasirite po vrecici od 3 kg i urolajte. Dobiti cete dvije tanje salame. Tako
sam ja radila za ovaj Bozic! :))
www.coolinarika.com

0 komentari