srijeda, 28. listopada 2015.

LEDENI VJETAR! NEMA BOLJEG



MENI LICNO NAJDRAŽI
Sastojci
Kora od bjelanjaka
9 bjelanjaka (ja stavila 10)
300g šećera
1 žlica jabučnog octa (ja stavila voćni ocat)

Krema
9 žumanjaka
4 žlice šećera

 
4 žlice oštrog brašna
2,5 dl mlijeka
3 vanilin šećera (imam domaći pa stavila 3 velike žlice)
250 g margarina (stavila 200g)
4 dl slatkog tučenog vrhnja
voće prema želji; ovo sam ja stavla
3 kiwia
2 banane
500 g jagoda

PRIPREMA
1.
Istuči čvrst snijeg d bjelanjaka. polagano dodavati šečer.
2.
strpljivo i polako mutiti, na kraju dodati 1 žlicu octa. mutiti.
3.

 
Peći u limu na papiru za pečenje je najbolje, oko 1 sat na 150C
4.
napomena; može i na obrnutom limu jer je masa dosta čvrsta…
5.
evo i slike…
6.
http://www.coolinarika.com/slika/14204
7.
za kremu
8.
žumanjke pjenasto umutiti sa šećerom, dodati brašno mlijeko i kuhati na laganoj vatri dok se ne zgusne.
9.
u ohlađenu kremu dodati izrađeni margarin.
10.
tijesto se izreže na 3 dijela.
11.
namaže se slojem kreme pa se poslaže voće pa malo šlaga,
12.
pa opet kora, pa krema pa voće pa šlag
13.
premazati i cijeli kolač ostatkom šlaga.

Posluživanje
vidjela sam da je Nina objavila recept… i znam da većina ga zna… ovo je za one koji ne znaju… a eto ima i slika!

http://www.coolinarika.com/

0 komentari